Literatúra, knižničné procesy a trh

Pre splnenie daného predmetu bolo vypracovanie eseje, výziev a ústna skúška. Mňa najviac osobne zaujala a potešila úloha “výzvy”, pretože s ponúknutých rôznorodých výziev sme si mali vybrať 4, ktoré zrealizujeme a opíšeme. Mojimi výzvami boli:

1. Zahrať si hru a napísať recenziu
  2. Navštíviť niektoré BROWNFILEDS
  3. Zúčastniť sa v Kabinete Múz kultúrneho programu
  4. Ísť na remeselný workshop alebo trh

Ako príklad prikladám jednu pre mňa dokonalú výzvu:

Zahrať si hru a napísať recenziu : The Last of US

Mám veľmi rada príbehové hry. A presne The Last of Us ňou bola. Bol to neuveriteľný zážitok. Celá hra bola odohraná v napätí, čo sa stane. Ten dej ma úplne pochytil a držal v napätí. Možné je to, že celá ta atmosféra bola vytvorená tým, že tam bolo dieťa. Páčilo sa mi to, ako to celé prechádzalo od nenávisti, smútku, odporu k láske, dôvere, úcte, priateľstvu. Hrala som hru tak, že som nešla priamočiaro, ale hra mi ponúkla objavovať nové miesta, ktoré mi poskytli omnoho viac pomôcok na prežitie. Páčilo sa mi, ako som nemala skoro žiadne zbrane ani život a všetko som si postupne sama vyrábala. A to ma aj tak nútilo odbáčať z predurčených ciest a hľadať materiál na zlepšenie alebo vytvorenie zbraní/života. Pekné bolo to, že sa postavy vedeli aj porozprávať a zastaviť napríklad pri nejakom plagáte. Alebo si zahádzať šípky v jednom z domov. Hudba v hre bola dokonalá, dotvárala celú atmosférou. Dizajn hry bol tiež výborný, či už postavy, alebo zombie, taktiež sa mi páčilo, ako sme postupne prechádzali ročnými obdobiami. Taktiež to, že skoro celú hru som hrala za muža, no v jednom okamihu som hrala za malú slečnu. Tento okamih vyvolal neistotu, či ešte vôbec muž žije a budem zaňho hrať. V konečnom zhodnotení môžem povedať, že táto hra bola priam dokonalá a už sa neviem dočkať na The Last of Us 2 😀 Každému jednému, kto má rád príbehovky, by som túto hru okamžite odporučila. Pretože dodáva iné rozmedzia. Nemáte určené, že len tadeto môžete ísť, nikdy neviete odkiaľ aký zombie vybehne, čo spraví, či prežijete. A samozrejme samotný príbeh v ktorom bojujete o život pred nákazou, ktorá prišla do sveta.

Create your website with WordPress.com
Začíname
%d blogerom sa páči toto: